 Inapoi la lista initiativelor...
SPO - PERFORMANTA SI CALITATE IN SERVICII [15/02/2013] Proiect finantat prin: POSDRU, Axa prioritară 4 „Modernizarea Serviciului Public de Ocupare”, DMI 4.1 „Întărirea capacităţii Serviciului Public de Ocupare pentru furnizarea serviciilor de ocupare” Obiectivul proiectului sunt: 1. Îmbunatatirea tipurilor de servicii furnizate clienţilor Agentiilor Judeteane pentru Ocuparea Fortei de Munca din regiunile Nord-Vest si Centru prin elaborarea unor strategii regionale pe baza de studii privind situatia de pe piata muncii. 2. Diversificarea serviciilor furnizate clienţilor Agentiilor Judeteane pentru Ocuparea Fortei de Munca din regiunile Nord-Vest si Centru prin dezvoltarea unui portal web cu informatii despre piata muncii care sa permita accesul online la informatii despre locurile de muncă locale, regionale si cele din reţeaua EURES. 3. Dezvoltarea de noi servicii de asistenta si la un standard calitativ crescut, in beneficiul somerilor si a persoanelor aflate in cautarea unui loc de munca. 4. Instruirea personalului Agentiilor Judeteane pentru Ocuparea Fortei de Munca din regiunile Nord-Vest si Centru. Grupul tinta · Personalul din SPO-uri · Pe parcursul implementarii proiectului alte 1000 de persoane aflate in cautarea unui loc de munca vor beneficia de asistenta Activitati prevazute in sprijinul persoanelor din grupul tinta · Realizarea de analize, prognoze şi strategii – se va realiza un studiu ce va cuprinde informatii ample despre situatia actuala pe piata muncii, despre nevoile angajatorilor precum si despre cerintele celor aflati in cautarea unui loc de munca. · Cresterea accesului la informatiile privind piata muncii - se va realiza un portal web cu informatii despre piata muncii care sa permita accesul online la informatii despre locurile de muncă locale, regionale si cele din reţeaua EURES. · Îmbunatatirea furnizarii serviciului public de ocupare prin implementarea unui sistem electronic de ordonare si dirijare a beneficiarilor - pentru a creste calitatea serviciilor oferite clientilor se vor lua masuri de reducere a timpului de aşteptare şi aglomeraţiei de la ghişee prin achizitionarea unui sistem care ii permite beneficiarulului sa colecteaze biletul cu numărul de ordine din aparatul special montat la intrare. · Dezvoltarea unor noi instrumente de implementare a masurilor active de ocupare - se vor dezvolta noi servicii de asistenta care vor consta in initerea unor „antrenori personali” care vor consilia somerii si persoanele aflate in cautarea unui loc de munca. · Acvitati interregionale si transnationale in vederea diversificarii si îmbunatatirii calitatii serviciilor de ocupare - imbunatatirea performantelor funcţionarului public se va realiza si prin participarea la workshopuri si schimburi de experienta. Organizatii responsabile pentru implementarea proiectului · AJOFM Salaj · AJOFM Alba · FDSE Zalau · VECOM SRL
|